Joyner Lucas - Revenge Intro/ADHD (official video)

Written and Distributed on Tully: bit.ly/2BFcGEV
Stream Now: orcd.co/adhdsingle
ADHD Merch: bit.ly/2RDQs0b

Жорумдар

  1. oh no 2005

    oh no 2005Күн мурун

    Lmaoo

  2. Phil Laude

    Phil LaudeКүн мурун

    GG

  3. Ti Lewis

    Ti LewisКүн мурун

    The first part the best part

  4. Unknown Unknown

    Unknown UnknownКүн мурун

    a track to go home to

  5. FiendshipDaily

    FiendshipDailyКүн мурун

    I like his fire arms

  6. Tied Noose

    Tied NooseКүн мурун

    I wish the intro was on the song on spotify

  7. The Official BlackOut

    The Official BlackOutКүн мурун

    Anyone wish that he would of continued the beat from the beginning?

  8. Evolved Tactics

    Evolved TacticsКүн мурун

    When do we get this on Spotify with intro Joyner!

  9. Nyla's World

    Nyla's WorldКүн мурун

    Did y'all peep that kind of British accent or just me?

  10. norbert ZNX

    norbert ZNXКүн мурун

    Soooo underrated Best song so far

  11. RaGo Gaming

    RaGo GamingКүн мурун

    All those dislikers are pharma companies

  12. Rob I

    Rob IКүн мурун

    Great can't wait 4 revenge

  13. Paulius Siniauskas

    Paulius Siniauskas2 күн мурун

    ive watched few interviews with joyner, he's a real dude, i do like him, hes a person you would love to have around you

  14. phantom _z

    phantom _z2 күн мурун

    This masterpiece has 11mil views and fuckin creeper awman has 200 wtf 😐

  15. POTATO EDITS

    POTATO EDITS2 күн мурун

    After watching this Me :😍 My dad :🤔😍😍 My girlfriend :😍😍 My grandpa : 🤔🤔🤔😍😍😍 My cat :😻

  16. Dmitriy Luckynson

    Dmitriy Luckynson2 күн мурун

    Joyner is rap god, Joyner Joyner Joyner

  17. Davis Badiner

    Davis Badiner2 күн мурун

    The revenge intro needs some extra fire after the boom 🙏🙏🙏 I know he could go crazy if that beat blew up even more

  18. Electricblaze

    Electricblaze2 күн мурун

    what is that effect there using in the video

  19. Veronica Tomas

    Veronica Tomas2 күн мурун

    Who wants a NF and Joyner lucas collab? I know I do

  20. HE GOT NEXT

    HE GOT NEXT2 күн мурун

    kgwork.info/videos/0MHQdg-zBy8-video.html

  21. Jonathan Saravia

    Jonathan Saravia2 күн мурун

    Him and Kendrick need to do a song be lit and empathetic

  22. Palo olaP

    Palo olaP2 күн мурун

    Buddy just says a lot nothing relevant and honest just a fucking lot Curren$y speak less but speaks alot more

  23. Elijah Nadu

    Elijah Nadu2 күн мурун

    Everyone: Joyner’s rap was so long Me: *knows he def edit perfectly and didn’t but won’t say anything*

  24. τhε rεαl sęνęη

    τhε rεαl sęνęη2 күн мурун

    ADHD can be a bitch i should know i have it

  25. Kale Watson

    Kale Watson2 күн мурун

    I love this fucking song it's the best adhd song ever made 💯💯💯

  26. amandabysheim

    amandabysheim2 күн мурун

    I want those pants! Sick af

  27. Orchal Drambor

    Orchal Drambor2 күн мурун

    That intro, heard it so often already!

  28. Shawn Harrison

    Shawn Harrison2 күн мурун

    is revenge another song he's gonna release if so commonnnnn

  29. Christina Mattson

    Christina Mattson2 күн мурун

    Best artist out there

  30. Carl Robinson

    Carl Robinson2 күн мурун

    This is fire 🔥

  31. Samuel Amekudzi

    Samuel Amekudzi2 күн мурун

    They wanted ur soul

  32. OG

    OG2 күн мурун

    Cool jean tho what brand is that Joyner jean?

  33. Addison Leucht

    Addison Leucht2 күн мурун

    I listen to this song everyday it is the truth I have ADHD and people don't get it

  34. olisedeme james nduka

    olisedeme james nduka2 күн мурун

    Thus J.cole - kevin's heart ... - Choose Wisely -

  35. StephanoHateBarrels

    StephanoHateBarrels2 күн мурун

    yo revenge gonna break the internet.

  36. BLACKOUT BLACKOUT

    BLACKOUT BLACKOUT3 күн мурун

    My ADHD army where yall att

  37. Brayden Mower

    Brayden Mower3 күн мурун

    What is wrong with Joyner?

  38. Jr Soto

    Jr Soto3 күн мурун

    Peep the like vs. dislike ratio👀👀

  39. cecec mcgef

    cecec mcgef3 күн мурун

    i fuck wit

  40. xGETxSNIPEDx

    xGETxSNIPEDx3 күн мурун

    I thought Revenge was suppose to be dropping this Tuesday 😢

  41. Kevin Brown

    Kevin Brown3 күн мурун

    Yo, I'm a random South African guy that's goin through some tough ass shit, this record helped get through some raw emotions from somethin I just experienced like 3 hours ago to a slight calm, dunno if y'all realise but when you keep it real and express it through your art, that connection through music can help people like me more than y'all realise, thanks man foreal ,my world is slowly crashing around me in more than one aspect and shit like this keeps me going no matter what just like Em's records aswel.

  42. Franchesca Sledge

    Franchesca Sledge3 күн мурун

    He’s trying to start a Gucci mane challenge. Checkout his song kgwork.info/videos/XWyPiwBfU5E-video.html

  43. J Trayn

    J Trayn3 күн мурун

    Hard shit 🔥🔥💯💪🏽

  44. Moe Datnoid

    Moe Datnoid3 күн мурун

    This man is a blessing I’m glad I get to listen to him from now on Long live Joyner

  45. Ashley Marie

    Ashley Marie3 күн мурун

    Whoa , holy shit ! I heard him on em's Kamikaze and I decided to finally check him out I because I fell in love with his line . Best thing I did today right next to my Morgan and Coke ! 💖💖

  46. XXNekoXX

    XXNekoXX3 күн мурун

    Not to be mean But am I the only person who forgot about this when eminem's album released.

  47. Adult Ra

    Adult Ra3 күн мурун

    I just discovered you. Thank you for this song. I'm ADHD. I FEEL THIS 💯💯💯💯💯😭💪💯💯

  48. H J

    H J3 күн мурун

    Joyner and EM not known to air.

  49. AiirxGeordan23

    AiirxGeordan233 күн мурун

    Im hella ready for Revenge to drop

  50. N.B.E 315

    N.B.E 3153 күн мурун

    Joyner New Song kgwork.info/videos/6FcBAD3xu8Q-video.html

  51. Kyle Harrell

    Kyle Harrell3 күн мурун

    Best song rn

  52. Souvlakis In cyprus

    Souvlakis In cyprus3 күн мурун

    When will the whole revenge drop? Its been too long.

  53. Lochlan Crichton

    Lochlan Crichton3 күн мурун

    The song sounds different

  54. Vd3r

    Vd3r4 күн мурун

    i liked joyner lucas older songs.. i m not a big fan of these new songs with voice modulations .. he has a great natural voice and shouldnt fck with it so much.

  55. SomePolishDude

    SomePolishDude4 күн мурун

    An ad in the middle of a fire song though? Come on KGwork...

  56. SeaMonkeyHD

    SeaMonkeyHD4 күн мурун

    damn them pants

  57. Ndivhuwo Luruli

    Ndivhuwo Luruli4 күн мурун

    Fuck yeah joyner we winning wit di shit🔥🔥🔥

  58. Wraith Girl

    Wraith Girl4 күн мурун

    Beautiful

  59. Armeet Jatyani

    Armeet Jatyani4 күн мурун

    this intro is 🔥

  60. Eat Voltagge

    Eat Voltagge4 күн мурун

    Intro was fucking fire niggas sleeping bro niggas need to be woke